NaZaNiN jOoN
هـــــــا؟؟؟ از اینورا..نه واقعا میخوام ببینم روت شد بعد از دو ماه اومدی میگی موهام خوب شد؟

 

تو را با آخرین و تلخ ترین سیگاری که با یادت کشیدم به ته کفشم میسپارم

تو له شدی درست زیرِ پاهای عقلم ، پایان داستان این حماقت عاشقانه

سیگارِ خودم را روشن میکنم و با قدمهای سنگینم از نعش تو دور میشوم !

 

 

 

 

 

خاموشی بهانست ؛ مشترک مورد نظر فراموشی دارد …

 

 

 

 

نه ؛ تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است !

گفته بودی دوستم داری بی اندازه ... خوب که فکر می کنم تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه !!!

 

 

 

 

 

بعضی از آدمـها مارو پشــیمون میکنن از اینکه بـهشون بدی نــکردیـم !

 

 

 

 

گاهـی دلم بــرای زمـانی که نمیشناختمت تنـگ می شود … 

 

 

 

 

 

 

ﺩﺭﺳﺘﻪ الان ﺩﺧﺘﺮﺍ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻞ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘن ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺭ ﺯﺩﻧــــــــــــــﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻥ !

 

 

 

 

 

در جواب کسی‌ که بهت میگه : آدم باش ، باید بگی‌ : من آدم باشم تو تنها می مونی که …

 


 

 

 

سـپردم که شرکت های راه سازی یه اتوبان هشت بانده مثل قلب تو بسازن که ملت بتونن راحت عبور و مــرور کنن …

 

 

 

آدم نحسی بودی
گفتم حتما خیری … استخاره ات نکردم !

 

 

 

 

 

تکیه بده اما به شانه هایی که اگر خوابت برد سرت را زمین نگذارد !

 

 

 

 

 

فیلم می سازی از من و او و آنها ؟!

درآمدت را تقسیم کن ، ما هم بد بازیگرانی نیستیم !!!

 

 

 

 

 

هیچکس رو بیشتر از کوپنش تحویل نگیرید ؛ بیچاره جوگیر میشه فکر میکنه اوراق بهاداره !!!

 

 

 

 

 

دوای این بی خوابی ها تویی که الان خوابی !

 

 

 

 

 

خیابان چقدر سبز شده است از آن روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …

 

 

 

 

 

خاص ها خاص نبودند ، ما خاصشان کردیم بی خاصیت هارا !

 

 

 

 

کی اشکاتو پاک میکنه شبا که غصه داری

بهش بگو ذوق نکنه اونم تنها میذاری

 

 

 

 

 

 

بیا وداع کنیم ... اگر بنا باشد کسی از ما بماند همان به که تو بمانی چون کینه ی تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا عشق من !

 

 

 

 

 

وقتی با یک دست نقاب هایشان را نگه داشته اند و با دست دیگر کلاه بر سرم میگذارند … انتظار زیادیست که بخواهم نوازشم کنند …

 

 

 

 

 

بگذار قلبت برای یک نفر تبنده باشد نه برای همه دونده !

 

 

 

 

لبهایت را بیاور … بوسه نمیخواهم !!!

فقط میخواهم اسمم را از رویشان پاک کنم …

 

 

 

 

 

 

بهتره نداشته باشیش تا این که داشته باشی و ندونی با چند نفر شریکی !

 

 

 

 

 

تو دوست داشتنی هستی اما دوستِ داشتنی نیستی !

 

 

 

 

چرا هنوز بیداری ؟

آسوده بخواب که این روزها عشقت با لالایی دیگری میخوابد.



نظرات شما عزیزان:

★ ℕÅSⅈℳ ★
ساعت14:47---23 ارديبهشت 1392
عاشختم نازی همش میترکونی نفسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,1:19به قلم: نازنین جوون ™